czwartek, 13 stycznia 2011

Świąteczna wymianka

Minęło już dużo czasu od mikołajkowej i Świątecznej wymiany, w której brałam udział. Otrzymane paczki uwieczniłam i prezentowałam na forach w dziale poświęconym wymianie. Nie wpadłam na pomysł, żeby tutaj też przedstawić kunszt innych zafiksowanych. Nadrabiam więc zaległości.

Pierwsze - wymiana mikołajkowa na forum "Kraina czarów" pod hasłem - "coś płaskiego"

 
Śliczna zawieszka i karteczka wykonana własnoręcznie przez "juliettqę"


Równie śliczna zawieszka od "Mirgi"


Wymiana Świąteczna na forum "Złote rączki". Paczka z ozdobami choinkowymi, słodyczami i "przydasiami". Słodycze zjedzone do kawusi i herbatki.
"Przydasie" będą wykorzystywane w miarę potrzeb. Niedługo mam nadzieję zaprezentować pracę z wykorzystaniem jednego z drobiazgów.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz