piątek, 17 grudnia 2010

Prezenty na Boże Narodzenie


Witam przedświątecznie. Zabrałam się wreszcie za obiecane prezenty. To "wyjdzie" z domu, na obczyznę ;-). Taca i pierwsze etui na zamówienie.





 
 Wycięłam listki i nakleiłam.
Bałam się trochę kropkowania, dlatego "wzbogaciłam" lakierem ze złotym brokatem.





Po drugiej stronie użyłam drugiej warstwy serwetki jako cienia.


Upominki dla moich rodziców.


Przecinanie serwetki w szczelinach nauczyło mnie jednego -
- przecinaj po stronie wzoru, inaczej poszarpiesz serwetkę. :-(


Dla mojego taty - ta sama serwetka co w pierwszym etui, ale pomysł wykorzystania wzoru inny.
Mnie się bardziej podoba.



  Fotosik darmowy hosting obrazków Fotosik darmowy hosting obrazków Fotosik darmowy hosting obrazków





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz